Subject: FW: EttepanekMaanteeametile ja Kuusalu vallavalitsusele
From: "Margus Magus" <[email-masked]>
To: "info transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Sep 2024 10:24:14 +0300

Tere

Palun deltas Jaan Saia nimele. Mulle ettepanekuteks.

Terv

Margus.

From: Sulev Valdmaa <[email-masked]>
Sent: Monday, September 16, 2024 4:39 PM
To: Margus Magus <[email-masked]>; [email-masked]
Cc: Terje Kraanvelt <[email-masked]>
Subject: EttepanekMaanteeametile ja Kuusalu vallavalitsusele

Maanteeameti Põhja osakonna Korrashoiu ja liikluskorralduse üksus

juhataja Margus Magus

Kuusalu vallavalitsus

vallavanem Terje Kraanvelt.

ETTEPANEK

Käesolevaga teeb Laurentsiuse Selts MTÜ (reg nr

 <https://www.teatmik.ee/en/personlegal/80308485-Mittetulundus%C3%BChing-Laurentsiuse-Selts> 
80308485)  ettepaneku paigaldada Tallinn - Peterburi maanteele suunaga Narva 
suunas

enne Kuusalu mahasõitu pruun ajaloo- ja kultuuri- ning muinsuskaitseline 
teeviit sarnaselt lisatud fotodele.

Laurentsiuse Seltsi liikmed, olles teeviidale kantavad kirjed läbi kaalunud, 
teevad ettepaneku paigaldada teeviidale järgnevad kolm kirjet:

Kuusalu kirikumõis

Kuusalu kalmistu

Eduard Ahrensi monument

Palume Maanteeametil määrata selle teeviida jaoks sobiv asukoht ning 
täpsustada teeviida kujundus ja mõõtmed. Soovime, et kasutatakse kultuuri-ja 
muinsusobjektidele viitavat sümbolit, nagu näha sildil “Muuseumid”.

Palume Kuusalu vallavalitsusel ja Maanteeametil suhelda ning vallavalitsusel 
vamistada ja paigaldada sealt saadavate andmete järgi teeviit.

Palume vajadusel konsulteerida Laurentsiuse Seltsiga.

Lugupidamisega

Sulev Valdmaa

Laurentsiuse Seltsi esimees

+372 55514332

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.